דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות בצק סוכר לכל זמן ולכל מקום 

מאת    [ 01/03/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2483 פעמים ]

מזל טוב! אירוע משמח מתקרב ובאופן טבעי אתם מחפשים משהו שישמח, וירשים את חתן/ כלת המסיבה ואיך לא, גם את האורחים במסיבה. רוב הסיכויים שכבר נכחתם במסיבה שבה נחשפתם לתחום עוגות בצק סוכר. כעת תוכלו להזמין עוגה כזו גם למסיבה שלכם או ילדכם ולהגיש לשולחן החגיגה עוגה מרשימה, צבעונית והכי חשוב: עוגה טעימה. תוכלו לבחור מתוך מגוון עוגות בטעמים שונים וחומרים איכותיים, שיהוו את הבסיס לפיסול בבצק סוכר. הדבר החשוב בעוגות המשמשות בסיס לציפוי הבצק הוא שיהיו יציבות ועמידות וחשוב שהעוגה לא תזדקק לקירור מכיוון שהלחות הנמצאת שם אינה מטיבה עם עוגות בצק סוכר.

 

עוגות בצק סוכר מאפשרות לכם להגשים כל חלום עבור העוגה שלכם או ילדכם. ילדים אוהבים מאוד עוגות בצק סוכר מכיוון שהן צבעוניות מאוד, מקוריות והופכות לאישיות כאשר קורצים את שם הילד וגילו בבצק הסוכר או מפסלים על העוגה נושא אהוב עליו כגון תחביב, ענף ספורט, להקה אהובה, חיית המחמד שלו, כוכב קולנוע אהוב ועוד. אין סוף לאפשרויות שניתן לפסל על עוגות בצק סוכר (וככל שרמת המיומנות, היצירתיות והדמיון עולות, כך עולה גם אפקט הרושם של העוגה) ולכן הן פופולאריות מאוד בקרב הילדים, אך לא רק.

 

בנוסף לפופולאריות הגבוהה של עוגות בצק סוכר בשוק העוגות המעוצבות לימי הולדת, בריתות ובר מצוות, ניתן גם למצוא עוגות בצק סוכר מעוצבות ומדליקות במסיבות של מבוגרים כגון מסיבות רווקים, חגיגות לכלה או לאם לעתיד, ימי נישואין וכמובן חגיגת המבוגרים האולטימטיבית: חתונה. עוגות בצק סוכר כעוגות חתונה הן עוגות מרשימות במיוחד, עם מספר קומות ועיטורים נפלאים. אין אורח שלא ידבר על העוגה בחתונה שלכם למחרת. תוכלו גם להזמין את דמויות החתן והכלה מפוסלות בבצק סוכר ולאכול אותן לאחר מכן (לא לשכוח להורות לצלם החתונה שלכם לצלם את העוגה מכל זווית אפשרית למזכרת לפני שתחתכו אותה).

 

אם אתם בעלי עסק, בצק סוכר מעניק לכם דרכים יצירתיות לפרסום העסק שלכם. תוכלו להשיג עוגות בצק סוכר עם מיתוג, ניתן לעצב את הלוגו של העסק שלכם או כל מסר ועיצוב שתבחרו בבצק סוכר. חשוב לציין ששימוש בבצק סוכר אינו מוגבל רק לעוגות וניתן להזמין גם סוכריות מעוצבות מבצק סוכר, זרי ורדים בטעמים מתוקים, מאפים בגדלים מגוונים ועוד.

 

אם הגעתם עד לכאן ותהיתם ממה עשויות עוגות בצק סוכר אז הנה ההסבר: בצק סוכר הוא בצק מיוחד, מתוק כמובן, עם גמישות ולכן נוח מאוד לעבוד איתו ולפסל ממנו דברים שונים ומגוונים. הצבע המקורי של בצק סוכר הוא לבן או צבע הנוטה טיפה יותר לכיוון צבע השמנת. את הצבע של הבצק ניתן לגוון על ידי הוספת צבעי מאכל ייעודיים לעוגות בצק סוכר. צבעי המאכל של בצק סוכר הם צבעי ג'ל מיוחדים והם מרוכזים מאוד ולכן אין צורך בכמות גדולה על מנת להגיע לגוון המבוקש. עוגות בצק סוכר ניתן לקשט במספר דרכים שונות: ניתן לכתוב על  העוגות, לצייר עליהן עם מכחול וצבע מאכל, לקרוץ בעזרת חותכנים צורות ואותיות וכמובן לפסל. העבודה עם בצק סוכר קלה באופן יחסי ואינה נחשבת לעבודה קשה במיוחד, אך כמו בכל תחום כדי להגיע לתוצאות מרשימות ומרהיבות, קיימת חשיבות למיומנות עם בצק סוכר וכמובן שגם כשרון אומנותי ויצירתיות משפיעים רבות על התוצאה הסופית לכן אם אתם מרגישים שאתם לא מספיק מיומנים (או שפשוט אין לכם זמן) תוכלו לבחור אחד מבין עשרות האומנים היוצרים עוגות בצק סוכר ולתת לו להגשים את החלום האישי שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב